Aeronava LIGHT SPORT EAGLE VIPER SD4 costă mai puțin de $90,000

Eagle International Aircrafts a introdus aeronava ușoară, sportivă Eagle Viper SD4 pentru piloții europeni acum 10 ani ca produs secundar pentru compania mamă a mașinilor grele. Aeronava low-wing de 89.900 de dolari, disponibilă acum în Statele Unite, a evoluat de atunci într-una dintre „cele mai atractive aeronave” din acest sector, a declarat directorul general Adrian Lecky.

Eagle Viper SD4 a fost descrisă ca fiind „cea mai atractivă aeronavă” într-un briefing media în timpul evenimentului EAA AirVenture din Oshkosh, Wisconsin, 26 iulie 2017.

Modelul cu două locuri, dezvoltat în Slovacia, a fost construit și pilotat sub auspiciile certificării europene de tip EASA și „după ce a lucrat din greu cu FAA” pentru certificarea SUA „acum este gata să zboare în Statele Unite”, a anunțat Lecky .

Aeronava are flapsurile și trimul cu acționare electrică, și un motor Rotax 912 ULS capabil să producă 80 de cai putere. Lecky a spus că avionul basic găzduiește 18,5 galoane de combustibil care pot fi opțional ridicate la 26,5 galoane. Designul său beneficiază de tehnici de construcție prelucrate de mașinării CNC”, astfel încât fiecare avion este în esență același”, a menționat el.

Operatorii Eagle Viper SD4 se pot aștepta la o viteză de croazieră de 119 noduri cu o rază standard de 400 de mile marine, care poate fi extinsă la 648 nm cu tancurile opționale mai mari. Distanța de decolare pe o obstrucție de 15 metri este considerată a fi de 590 de picioare; A aterizat pe aceeași barieră se spune că este de 524 de picioare, iar rata de urcare este doar de 1.000 fpm.

Piloții care zburau de la compania Fort Lauderdale, Florida, la Oshkosh, Wisconsin, pentru EAA AirVenture au remarcat că arderea combustibilului a fost „medie între doi și jumătate până la trei galoane pe oră” pe motorul de injecție de 100 CP Modelul Rotax 912 iS, a spus Lecky.

La prețuri de sub 90.000 de dolari, aeronava este livrată cu un sistem de acționare cu parașută de urgență, cu recuperare balistică și un panou de instrumente analogic. Acesta poate fi configurat cu un panou de instrumente Dynon SkyView digital și sistem de navigație, cu cost suplimentar. „Putem începe de aici și apoi orice este posibil” pentru personalizare, a spus Lecky. Proprietarii care aleg opțiunea cu parbrizul Dynon se pot aștepta să plătească 139.900 de dolari, iar opțiunea de top-dolar este de 160.000 dolari pentru versiunea cu pilot automat, un motor mai puternic Rotax, elice reglabilă în timpul zborului și alte caracteristici.

Primul centru de formare din S.U.A., își are sediul în North Perry, Florida, și compania dorește să extindă certificarea în toată America de Nord și de Sud.

Lecky a spus că Eagle Viper SD4 a avut „un mare potențial” pentru școlile de zbor sau proprietarii particulari datorită cabinei sale spațioase, „vedere excelentă”, construcții metalice robuste, consum redus de combustibil și costuri minime de exploatare.

Lasă un răspuns