Ionut Oprea – Vicepreședinte, IAB Roman, participă la Conferința PRIA Influencer Marketing and Ethics in Advertising în data de 2 noiembrie 2018 la Hotel Intercontinental

PRIAevents și RAC organizează conferinta Influencers and Ethics in Advertising în 2 noiembrie la București

PRIAevents, în parteneriat cu Romanian Advertising Council (RAC), organizează Conferința Influencer Marketing and Ethics in Advertising în data de 2 noiembrie 2018 la Hotel Intercontinental, sala Fortuna, etaj 21.

Nu mai este o surpriză faptul că în peisajul actual, din ce în ce mai digital, se schimbă felul în care facem afaceri, modul în care clienții accesează informații și modul în care clienții sau potențialii clienți iau deciziile.

Deși marketingul extern și metodele tradiționale de publicitate vor avea întotdeauna impact, potențialul de direcționare și de relaționare al metodelor moderne – cum ar fi de exemplu influencer marketing, oferă randamente mai mari și relații din ce în ce mai relevante cu clienții.

În era social media, informația călătorește cu viteza luminii,  iar factorii de influență nu mai sunt doar cei tradiționali.

Cum se definește ceea ce diferențiază marketingul de influență,  atât de specific,  față de alte tactici de marketing?

Cu siguranță, valoarea influenței asupra clienților nu este un concept nou în marketing. Însă, atât la noi cât și în lume, este un concept care a evoluat empiric și  se simte nevoia trasării unor valori, bune practici, coduri etice. Este nevoie de o conștientizare a rolului fiecărui actor: influencer, brand sau follower.

Dar, pe măsură ce conversațiile online ale clienților continuă să evolueze, influencerii joacă un rol major în crearea unui dialog relevant cu clienții și pentru consolidarea încrederii în mărci și comercianți deopotrivă. Influencerii au un public din ce în ce mai numeros si mai coagulat care, de multe ori, depășește cifra milioanelor.

Tocmai din acest motiv aceștia au o responsabilitate imensă și trebuie să fie și ei atenți la codurile de conduită  în publicitate.

De fapt, un studiu recent al Nielsen a constatat că 92% dintre consumatori au încredere în recomandările word-of-mouth peste toate celelalte forme de publicitate.  Astfel, cu un mesaj și un public relevant, cu cei mai potriviți factori de influență și utilizând cele mai bune practici de implicare socială, marketingul de acest gen poate aduce beneficii masive. Tocmai de aceea trebuie urmate anumite conduite etice.

La evenimentul PRIA & RAC ’’Influencer Marketing and Ethics in Advertising” participă directori de marketing și  directori de PR din cadrul companiilor din toate sectoarele de business, brand manageri, manageri de produs, influencers, antreprenori, asociații, avocați, case de muzică, impresari, persoane publice, Camere de Comerț, reprezentanți ai ambasadelor și ai mass media.

Este România pregătită pentru dezvoltarea acestui fenomen al marketingului prin influencers?

Sunt gata influencerii să afle mai multe despre cum pot folosi etica în publicitate?

Răspunsul la toate aceste întrebări și multe altele, îl aflăm în cadrul Conferintei PRIA & RAC  ’’Influencers Marketing and Ethics in Advertising’’, în 2 noiembrie 2018, la Hotel Intercontinental, sala Fortuna, etaj 21.

Lectori vor fi:  Oana Cociașu, Presedinte RAC; Stephane Martin, Președinte EASA/ ARPP Franta; Peter Szekeres, Neticle  CEO, Ungaria; Florin Grozea – CEO, Hit Yourself Consulting; Andrei Rosu, Influencer, Alex Ciuca Influencer; Simona Fîrtat – Corporate Communication and Public Affairs Manager, L’Oreal Romania; Ionut Oprea – Vicepreședinte, IAB Romania, iar moderator va fi  Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin.

Urmăriți  detalii complete pe pagina evenimentului  PRIA & RAC ’’Influencer Marketing and Ethics in Advertising”  aici.

Lasă un răspuns