Romanian Advertising Council (RAC) este partener al Conferinței PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity 21 februarie, de la 10.30 – online

PRIAevents, organizează cea de-a saptea editie a conferinței PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity, în data de 21 februarie 2022

 Singura conferință care abordează aceste tematici, si care se bucura de un interes deosebit din partea comunității farma, a asociațiilor și patronatelor, a producătorilor de suplimente alimentare, dispozitive medicale, a asociatiilor de pacienți, farmaciștilor și lanțurilor farmaceutice, distribuitorilor, dar și a spitalelor private, producătorilor și importatorilor de produse dermatocosmetice, consultanților și a mass-media.

Ca si pana acum avem alaturi parteneri traditionali, in special Președinte al Consiliului Roman pentru Publicitate – Oana COCIAȘU.

Oana COCIAȘU, este unul dintre lectorii apreciați ai acestui eveniment, cu experienta de peste 20 de ani in autoreglementarea publicitatii din Romania si care ne va oferi detalii despre cel mai recent proiect al Asociatiei: Marca Etica a RAC. Aceasta Marca reprezinta un sigiliu de incredere in publicitate acordat de RAC brandurilor care dovedesc ca respecta in mod constant normele de etica si bunele practici in Publicitate. Marca Etica este o avantpremiera in industria publicitara care poate contribui la cresterea increderii consumatorilor in brand.

Ca de fiecare dată, abordăm teme de actualitate si de interes. In cadrul acestei ediții vom vorbi despre publicitatea la medicamentele, suplimentele alimentare, dispozitivele medicale și vaccinurile disponibile, despre cele care sunt în proces de testare sau lansare, dar și despre antivirale în contextul pandemiei de COVID-19.

Nu vom uita subiectele de interes pentru sistemul sanitar si farmaceutic pentru toți cei implicați prin abordarea urmatoarelor subiecte:

  • Raportul Consiliului Concurenței privind suplimentele alimentare
  • Noua Lege a suplimentelor alimentare si Normele de aplicare
  • Modul in care ar putea fi îmbunătățită legislatia publicității la medicamente și dispozitive medicale?
  • Codurile de conduită aplicate de industria farmaceutică
  • Și alte subiecte de interes

Sănătatea și informarea publicului despre medicamente, SA și dispozitive medicale este extrem de importanta, de aceea PRIA organizează annual această dezbatere, cadru analizarea noutatilor din anul anterior, de a sublinia noi reglementări intrate in vigoare sau pentru a informa cât mai corect pe toți cei implicați.

Și anul acesta ne concentram atenția asupra unor teme ce abordeaza conduita etică în industria farmaceutică și in sistemului sanitar – de la medici pâna la autorități.

In cadrul acestei a 7-a ediții, vom prezenta studii de caz, exemple despre excesul de publicitate a medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice, in audiovizual sau online.

Promovarea medicamentelor este reglementată la nivelu UE fiind guvernată de aceleași principii. Principiile presupun sa fii responsabil, etic și la cel mai înalt standard, pentru a asigura utilizarea în siguranță a medicamentelor, SA si DM indiferent de modul lor in care sunt recomandare si în conformitate cu legislația în vigoare.

Scopul evenimentului este acela de reuni toți actorii implicați in piata de publicitate pentru a dezbate cele mai importante teme despre publicitatea medicamentelor (OTC), a suplimentelor, a dispozitivelor medicale și a dermatocosmenticelor .Evenimentul are rol de informare atât în rândul companiilor, dar și al autorităților, asociațiilor, producătorilor și pacienților.

 

 

 

AGENDA

11.00 – 11.15 –  Start conferință online

11,15 – 13,15 – Masă Rotundă

Temele puse în dezbatere:

  • Raportul Consiliului Concurenței privind suplimentele alimentare
  • Legea Suplimentelor Alimentare. Norme de aplicare
  • Cum ar putea fi îmbunătățită legea publicității la medicamente și dispozitive medicale?
  • Medicamentele, suplimentele alimentare, dispozitivele medicale și vaccinurile disponibile, sau în proces de testare
  • Codurile de conduită respectate de industria farmaceutică
  • Codul etic pentru marketingul în industria medicamentelor, rolul  autoritatilor de reglementare,
  • Rolul societăților profesionale, rolul lanțurilor farmaceutice,
  • Reglementarea publicității suplimentelor alimentare si a dermatocosmeticelor,
  • Cum pot fi sancționați cei care nu respectă reglementările prin vanzarea online?
  • Rolul Autoritatilor de reglementare: ANMDM, al ANPC, al CNA
  • Publicitatea comparativă, publicitatea înșelătoare ; cât de periculoasă poate fi? Cum este sanctionată? Unde se pot face sesizări?
  • Contrafacerea in cazul medicamentelor sau al SA
  • Rolul mass media și al rețelelor sociale
  • Publicitatea în farmacii în spitale și clinici private si cum este acesta reglementată. Ce cod etic respectă acestea?
  • Cum este reglementată publicitatea la TV, radio și online pentru produse, dar și pentru farmacii și pentru spitale si clinici private? Rolul Colegiului Farmaciștilor și al Colegiului Medicilor
  • Cum văd asociațiile de pacienți aceste granițe? Ei se supun unei conduite? Ce ar schimba? Câte sesizări au făcut la CNA sau RAC sau ANMDM sau ANPC?
  • Publicitatea pentru dermatocosmetice la TV, online și în farmacii. Cum este reglementată acesta? Dar prin recomandarea medicilor?
  • Publicitatea pentru medicamente destinată persoanelor calificate să prescrie sau să distribuie medicamente;
  • Publicitatea comparativă, publicitatea înșelătoare și cea subliminală; Cât de periculoasă poate fi? Cum este pedepsită? Unde se pot face sesizări?
  • Ce sume sunt investite pentru publicitatea pentru industria farma, farmacii, suplimente, dispozitive medicale, spitale private.
  • Bilanț 2021. Ce modificări se prevăd pentru 2022? ANALIZE și studii de caz

Vor avea interventii:                                                                                                                                     

Conf. Dr. Diana PĂUN – Consilier Prezidențial, Departamentul Sănătate Publică, Administrația Prezidențială

Bogdan CHIRIȚOIU – Președinte, Consiliul Concurenței

Laszlo ATTILA – Secretar General, Comisia pentru Sănătate, Senatul României

Dragoș DAMIAN – CEO, Terapia

Dan MINOIU – Partner, Mușat & Asociații

Dr. Oana COCIAȘU – Președinte, Consiliul Roman de Publicitate (RAC) si Managing Partner, Medic One

Dr. Gerald FLINTOACĂ-FILIP – Secretar General, PRISA

Orsolya BORSOS  – Membru, CNA

Diana MEREU – Director Executiv, RASCI

Ioana ANESCU – Director Executiv, IAB România

La conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity, ediția a 7-a, vor fi prezenți reprezentanți din partea MS, ANMDM, Administrația Prezidențială, CC, ANPC, RAC, Comisia pentru Sănătate și reprezentați ai companiilor farmaceutice, ai producatorilor de dispozitive medicale, suplimente alimentare, asociații ale pacienților, medici, farmaciști și asociații ale acestora, companii din zona de consultanță juridică, publicitate, audit, presă, reprezentanți ai spitalelor de stat și private.

PRIA Drugs and Medicine Publicity face parte din seria conferințelor organizate de PRIAevents  care aduc în atenție cele mai relevante teme de actualitate din domeniul sanatatii și care s-a bucurat de prezenta susținuta a specialistilor și a mass media, din România și Republica Moldova.

Cu o experiență de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium, echipa PRIAevents este recunoscută pentru organizarea unor evenimente bine documentate din u healthcare.

Pentru înregistrarea la eveniment vă rugăm să accesați linkul: ://priaevents.ro/inregistrare-pria-medicine-supplements-and-medical-devices-publicity-conference-21-februarie-2022-online-1030/.

Mai multe detalii despre agenda evenimentului PRIA Drugs and Medicine Publicity puteți găsi pe www.priaevents.ro.

Lasă un răspuns