Diana MEREU – Director Executiv, RASCI a participaat la PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity

PRIAevents, a organizat conferința PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity, singura conferință care abordează aceste tematici (ediții separate atât în România, cât și în Republica Moldova), aflată deja la ediția a 7-a în România, în data de 21 februarie 2022, bucurându-se de atenție deosebită din partea comunității farma, a asociațiilor și patronatelor, a producătorilor de suplimente alimentare, dispositive medicale, asociatiilor de pacienți, farmaciștilor și lanțurilor farmaceutice, distribuitorilor, dar și a spitalelor private, producătorilor și importatorilor de produse dermatocosmetice, consultanților și mass-mediei.

Partenerii evenimentului au fost: Mușat & Asociații, Terapia, Romanian Advertising Council (RAC), PRISA, RASCI și IAB România.

Deoarece de fiecare dată, acordăm atenție celor mai relevante teme, în cadrul acestei ediții am dezbătut despre medicamentele, suplimentele alimentare, dispozitivele medicale și vaccinurile disponibile, despre cele care sunt în proces de testare sau lansare, dar și a antiviralelor în contextual pandemiei de COVID-19.

Bineînțeles, am inclus în dezbatere și teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, farmaceutic alături de toți cei implicați;

  • Raportul Consiliului Concurenței privind suplimentele alimentare
  • Legea Suplimentelor Alimentare. Norme de aplicare
  • Cum ar putea fi îmbunătățită legea publicității la medicamente și dispozitive medicale?
  • Codurile de conduită respectate de industria farmaceutică

Suntem onorați că Dna. Diana MEREU – Director Executiv, RASCI a luat cuvântul în cadrul evenimentului PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity.

Diana MEREU – Director Executiv, RASCI, a afirmat: „2021 a reprezentat un an în care s-au făcut pasi importanți în ceea ce privește reglementarea segmentului pe care îl reprezentăm, dar și încercări mai intense din partea a numeroși factori implicați de a repune în agenda publică acest aspect. Vorbim de 2 reglementări majore în domeniul self-care din România, în dezvoltarea cărora RASCI s-a implicat activ și care cu siguranță vor contribui la crearea unui standard unitar pentu jucătorii din piața. Legea suplimentelor alimentare și Ordonanța de Urgență a Guvernului pentru Reglementarea Dispozitivelor Medicale. Deși normele de implemenatre pentru acestea nu au fost publicate încă, ele includ și prevederi importante cu privire la zona de publicitate. Este esențial să existe reglementare, mai ales în acest context pandemic, pentru ca orice consumator să fie informat. Anul trecut, în România, industria de advertising a depăși 550 mil. €. Oamenii au devenit mai dispuși să își trateze singuri afecțiunile minore, să ceară sfatul farmaciștilor, iar ponderea produselor sustenabile a crescut în rândul consumatorilor. Informația corectă contribuie la educarea consumatorilor. Scopul RASCI este să asigure claritatea informației.”

Sănătatea și informarea publicului despre medicamente, SA și dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, în fiecare an organizăm această dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce în evidență noi reglementări sau legi, pentru a semnala unele abateri grave și pentru a informa cât mai bine pe toți cei implicați.

Lasă un răspuns