Orsolya – Eva BORSOS  – Membru, CNA a participat la PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity

PRIAevents, a organizat conferința PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity, singura conferință care abordează aceste tematici (ediții separate atât în România, cât și în Republica Moldova), aflată deja la ediția a 7-a în România, în data de 21 februarie 2022, bucurându-se de atenție deosebită din partea comunității farma, a asociațiilor și patronatelor, a producătorilor de suplimente alimentare, dispositive medicale, asociatiilor de pacienți, farmaciștilor și lanțurilor farmaceutice, distribuitorilor, dar și a spitalelor private, producătorilor și importatorilor de produse dermatocosmetice, consultanților și mass-mediei.

Partenerii evenimentului au fost: Mușat & Asociații, Terapia, Romanian Advertising Council (RAC), PRISA, RASCI și IAB România.

Deoarece de fiecare dată, acordăm atenție celor mai relevante teme, în cadrul acestei ediții am dezbătut despre medicamentele, suplimentele alimentare, dispozitivele medicale și vaccinurile disponibile, despre cele care sunt în proces de testare sau lansare, dar și a antiviralelor în contextual pandemiei de COVID-19.

Bineînțeles, am inclus în dezbatere și teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, farmaceutic alături de toți cei implicați;

  • Raportul Consiliului Concurenței privind suplimentele alimentare
  • Legea Suplimentelor Alimentare. Norme de aplicare
  • Cum ar putea fi îmbunătățită legea publicității la medicamente și dispozitive medicale?
  • Codurile de conduită respectate de industria farmaceutică

Suntem onorați că Dna. Orsolya – Eva BORSOS  – Membru, CNA, a luat cuvântul în cadrul evenimentului.

Orsolya – Eva BORSOS  – Membru, CNA, a spus: „CNA ul are un rol activ în acest domeniu și avem un parteneriat puternic cu RAC, cu care lucrăm foarte bine și în publicitatea legată de OTC, medicamente, suplimente alimentare. Comunicarea și deciziile noastre si ale RAC sunt în linie în acest domeniu. CNA are un rol activ și controlează cât de cât acest domeniu. Problema nu este în publicitatea AV, ci în on-line, unde deocamdată CNA-ul nu are atribuții. Există o Directivă UE, care va atribui CNA-ului o parte din on-line, care se referă doar la platformele de partajare video. Va trebui să avem și țara de origine a acestora. YouTube și Facebook sunt, de exemplu, notificați în Irlanda, noi vom putea doar să informăm CNA-ul din Irlanda.”

Sănătatea și informarea publicului despre medicamente, SA și dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, în fiecare an organizăm această dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce în evidență noi reglementări sau legi, pentru a semnala unele abateri grave și pentru a informa cât mai bine pe toți cei implicați.

Lasă un răspuns